Om Hjørring Tennisklub

Hjørring Tennisklub er en klub for alle aldersgrupper lige fra juniorer til pensionister, for såvel elite som motionister.

Her er nye, som tidligere medlemmer altid velkomne og respekt, samhørighed og socialt samvær skal gå hånd i hånd med selve tennisspillet.

Faciliteter såvel indendørs, som udendørs skal altid være i den bedst mulige stand, traditioner holdes i hævd og alle skal have mulighed for råd og vejledning.

Det forventes, at det enkelte medlem: værner om anlægget, udviser respekt for det store frivillige arbejde der udføres i klubben, tager hensyn til andre der færdes på anlægget, udviser god opførsel såvel på banen som udenfor banen og værner om klubens renomé.

Oprettet i NEWWWEB CMS - Brugervenligt og SEO optimeret Content Management System